Vaccinul, ep.2

Istoria vaccinului

– in anul 1972 existau 5 vaccinuri obligatorii la sugari! Toate vaccinurile erau administrate separat. Tot in acest an ia fiinta organizatia nationala STIKO in Germania (Comisia permanenta pentru vaccinuri).

– in anul 1975 inca nu a aparut sindromul ADHD!

– in 1976 creste numarul vaccinurilor deja la 12 si este pentru prima data cand se administreaza simultan 2 vaccinuri !

– in  continuare a crescut numarul vaccinurilor la 14 , apoi la 32 !

– in 1995 se foloseste trivaccinul (3 vaccinuri combinate), apoi tetravaccinul (4 vaccinuri combinate!).

– in 2006 s-a ajuns la 40 de vaccinuri la un singur copil, dozele fiind administrate intre 1-6 ani! In 2006  se introduce pentru prima data hexavaccinul la sugar (6 vaccinuri simultan!). Din acest an, frecventa sindromului  ADHD creste foarte mult.

Efectul mercurului ( din diverse surse precum : amalgamul din plombe, Thiomersal, etc) asupra dezvoltarii sistemului nervos a fost studiat pentru prima data de catre o Universitate de Medicina din Calgary – California, studiul fiind finantat doar de catre Facultate,  fiind deci un studiu privat, fara contributia unor institutii de interes precum companii farmaceutice, industria chimica, etc. (vezi pe youtube studiul video: http://embedr.com/playlist/5-6-stuttgarter-impfsymposium). Acest studiu realizat in anul 2001 a fost publicat in Jurnalul Medical local si a trezit interesul multor oameni de stiinta. Se arata in studiu cum in mod normal in primul an de viata al copilului se dezvolta neuronii si axionii ( celulele nervoase si prelungirile lor) precum si sinapsele neuronale ( conexiunile dintre neuroni), prin stimularea acestui proces de insasi celulele nervoase. In momentul in care se introduce o cantitate de mercur ( mult mai mica decat cea continuta in vaccinuri!), se observa cum aceste conexiuni nu mai inainteaza ci dimpotriva, se rup, fiind un proces definitiv! Ca urmare nu se mai dezvolta un numar mare de conexiuni nervoase care nu pot avea decat un efect  dezastruos asupra dezvoltarii sistemului nervos la copil. Din pacate nu avem studii care sa arate dezvoltarea nervoasa dupa mai mult timp. S-a observat ca Thiomersalul se descompune in componentele lui ( mercur + GTP) la nivelul creierului, unde mercurul fiind eliberat, actioneaza  in acelas mod descris anterior asupra celulelor nervoase.

Pentru ca vaccinul sa-si faca efectul propus, este nevoie de inducerea unei “infectii” de catre virusul continut in vaccin. Daca virusul folosit este “viu”, se va realiza asa zisa “infectie originala” iar daca virusul este mort sau  este vorba de toxine ( spre exemplu  cea tetanica ), este nevoie de un al treilea component “secret si murdar” numit adjuvant care va induce o infectie “artificiala”. In cazul vaccinului antitetanos, adjuvantul este un compus al aluminiului ( hidroxid de aluminiu) care este considerat un adjuvant necesar,  fara de care nu are loc o reactie imunologica!

Observatie : Dr. med. Klaus Hartmann atribuie Aluminiului rolul de  “adjuvant” pentru vaccin fara de care  nu are loc stimularea imunitatii, spre deosebire de cei care promoveaza vaccinurile si care il considera a fi conservant,  ba chiar exclud faptul ca acesta ar avea efecte toxice asupra sistemului nervos.

Indiferent de virusul din vaccin ( viu sau atenuat/mort), va fi indusa infectia in organism iar celelalte substante din vaccin ( aluminiu spre exemplu) vor distruge neuronii si conexiunile lor. Asa s-a realizat spre exemplu ”Sindromul razboiului din Golf”, cand s-a constatat cu mirare ca de fapt de acest sindrom sufereau nu doar soldatii plecati in Irak, ci si soldatii care erau pregatiti in America dar care nu plecasera la razboi! La toti acestia se facusera mai multe vaccinuri pentru prevenirea unor infectii specifice din Golf, inclusiv cel antitetanos. Toate vaccinurile contineau aluminiu. Continutul cel mai mare in aluminiu l-a avut vaccinul impotriva “Antraxului “ administrat soldatilor.

Se stie ca vaccinul fara conservanti si adjuvanti nu are nici un efect asupra sistemului imun! De aceea este nevoie de aceste substante pentru a crea o stare de imunitate fata de o infectie.

Hans Tolzin – jurnalist german “Gripa porcina si pandemia artificiala”

Hans Tolzin este un jurnalist cunoscut din Germania, redacteaza revista “Impfreport” (Informatii despre vaccinuri) si participa la numeroase conferinte despre vaccinuri.

De data aceasta doresc sa fac o paralela intre cele 3 gripe “pandemice”: gripa porcina  actuala, gripa porcina din 1976 si gripa spaniola din 1917. Toate cele 3 gripe au un lucru comun: au aparut initial la soldati, deci barbati tineri si sanatosi, spre mirarea oamenilor de stiinta, dupa care s-a extins si la restul populatiei. Gripa “porcina” actuala ar trebui definita ca fiind “gripa mexicana”, fiind locul unde a “aparut” asa zisa “pandemie”. Aceasta gripa era deja cunoscuta din anul 1976, cand, datorita unui singur deces al unui soldat (care a murit mai probabil datorita suprasolicitarilor decat a gripei), au fost vaccinati 40 de milioane de soldati! D-na Eleanora I.Mc Bean care a fost de fata,  ne relateaza in multele ei scrieri ca au paralizat 500 de soldati si 30 au decedat in urma vaccinurilor  impotriva gripei porcine. Toti acesti soldati au fost vaccinati imporiva gripei cu scurt timp inainte!

Se stie ca exista laboratoare speciale ale Armatei unde sunt “cultivati” astfel de virusuri “pandemice”.

Organizatia WHO (World Health Organization) este implicata in “crearea” actualei  “pandemii artificiale de gripa porcina”. WHO este o organizatie subordonata CDC (Centrul de Control al Bolilor din SUA). CDC poate oricand si oriunde declara o stare de pandemie!

Toate informatiile sunt luate de pe site-ul

Are sens vaccinarea? Despre efectele secundare ale compusilor din vaccinuri

Author: Oana Daniela Ionita

Eu despre mine...mai bine va las pe voi sa va spuneti parerea, buna sau rea!

74 thoughts on “Vaccinul, ep.2”

  1. Si ce daca vaccinul contine compusi de mercur …daca Esca zice sa-l faci trebuie facut,a mai invitat si pe Streinu sa zica sa-l faci,la ce sa luam in seama ca 70% din medici refuza sa il faca…..daca zice la tv… “roll up your sleves,and get your damn vaccine”.
    Incep sa-l cred pe David Icke….habar nu avem de ce se intampla cu adevarat in lume si ce planuri au “conducatorii” ptr noi.

    Bine zicea J.Edgar.Hoover:
    “The Individual is handicapped by coming face to face with a conspiracy so monstruos he cannot belive it exists”

    Tine-o tot asa Oana!

  2. Din pacate trebuie sa revin din nou, situatia imi cere sa intervin!
    Binenteles ca cel care posta sub numele de “carrier” era platit, trebuia sa fii putin naiv sa nu iti dai seama, dupa modul in care “slavea”vaccinul. Amintiti-va: “Elita” nu doarme niciodata!

    Oana, tu chiar ti-ai pus in cap sa le provoci insomnii “mintilor Illuminate”? Asta le mai lipsea acum! Sa dea gres si cu virusul asta, dupa ce au esuat lamentabil in celelalte tentative ale lor! Nu iti este totusi mila de Illuminati? Cum dau ei “saraci” din colt in colt, sa gaseasca in sfarsit o metoda de control total al planetei…

    Tu Oana ai uitat oare, ca ei se cred “zei” si ca tu ii dezamagesti cumplit, prin punerea la indoiala a “puterii” lor? Nu au ei si asa destule insomnii in legatura cu anul 2012?

    Desigur ca si-au construit in ultimii 30 de ani orase subterane care sa ii protejeje atunci cand frecventa planetei va incepe sa creasca, si vor incepe schimbarile pe Terra, orase subterane de care “ignorantii” de la suprafata planetei nu au nici un habar
    {pentru “ignorantii” anul 2012 nu reprezinta “sfarsitul lumii”, in acel an Terra va primi un puternic “val” energetic de inalta frecventa}.

    Dar chiar si “elita” are indoieli serioase ca acest lucru ii va proteja in vreun fel, si au inceput sa fie foarte speriatii mai cu seama in ultimii ani, si in disperarea lor “mintile Illuminate” vor interveni probabil in mod “democratic” militar in Iran, ultima tara in care Cabala Reptiliano-Illuminata, mai are interese in acest moment.

    Vor trimite probabil tot armata SUA, care este si asa “zdrentuita” de atatea razboaie {de altfel probabil ca in maxim 2 ani de zile si Bulgaria ii va depasi militar pe SUA, asa de bine i-au “condus” Illuminati pe americani}!

    Desigur veti vedea atunci cum Mass-Media controlata in mare parte de ei, vor baga frica in oamenii mai slabi de inger cu fraze “pompoase” de genul: Iranul a anuntat ca va detona bomba nucleara si ca vor muri circa 3 miliarde de oameni…

    Iranul nu va apuca sa detoneze vreodata vreo bomba Atomica {si nici vreo alta tara de altfel}.

    Daca va indoiti de asta, intrebatii pe guvernantii { pardon Illuminati} SUA si din alte tarii, de ce de fiecare data cand faceau teste cu armament nuclear, aparea din “senin” cate un OZN deasupra locului ales pentru teste, statea vreo 2 minute deasupra locatiei si toate instalatiile lor isi incetau brusc activitatea, si dupa diparita OZN-ului toate instalatiile lor nucleare erau bune de aruncat la gunoi, si aratau ca dupa bombardament?

    Oare de ce? A, am uitat ca sutem singura forma de viata inteligenta din univers… imi cer scuze pentru aceasta greseala!!!

    P.S. Totusi mai am o rugaminte la voi: sa nu cumva sa spuneti cuiva ca v-am “dezvaluit” diferite lucruri pe acest blog, ca imi pierd locul de munca la “stapani”, si pe “criza” asta nu stiu unde mai gasesc asa servici bine platit…

  3. Sunt destule dovezi deja, care sustin faptul ca aceasta gripa si vaccinul este o ramura a planului de decimare a populatiei la nivel planetar. Este foarte bine ca multe persoane au aflat adevarul despre acest vaccin , care are scopul de a distruge sistemul imunitar nicidecum de a-l intari..pur si simplu Dumnezeu nu a creat organimsul uman pt a fi bombardat cu substante chimice. Singurul mod prin care putem intari sistemul imunitar, a ne mentine sanatosi si tineri, printre multe altele este o alimentatie sanatoasa bazata pe hrana vie fratilor…

  4. Sunt un viitor cadru medical si la fel ca multi altii am diverse suspiciuni legate de noul vaccin antigripal.
    Nu imi voi face acest vaccin, deoarece studiile care cerceteaza efectele adverse sunt insuficiente, nefiind vorba de studii independente ci conduse de grupuri farmaceutice.
    De asemenea imi pot da seama ca efectele negative sunt in ambele parti i, vaccinul presupune anumite riscuri la fel cum o posibila infectie aduce riscuri.
    Din pacate interesele si implicatiile sunt tinute departe de noi , avand acces la putine informatii.
    In acest context va doresc “Sanatate tututor”fiind piatra de baza a vietii noastre. Sanatatea implica toate aspectele vietii noastre si necesita toate resursele noastre incepand cu alimentatia , stilul de viata precum si implinirea si linistea sufleteasca.

  5. Foarte reusit postul asta, ii exact ideea pe care merg si eu, cu care sunt deacord. Si inca ceva mai gaseai pe youtube si pe alte siteuri o gramada de informatii. Si parerea mea e ca toate incercarile astea de manipulare ar putea fi incluse intr-o continuare a filmului Zeitgeist, respectiv Zeitgeist: Addendum. Poate le-ai vizionat deja, daca nu, ti le recomand, sigur o sa ti se para interesante.

  6. mercurul nu se mai elimina din corp niciodata iar in timp apar bolii incurabile ca de ex ;leucemia ,sindrom down ,etc.dar medicii nu vor recunoaste ca totul a fost de la vaccin ,vor spune ca “precis a fost ceva la nastere cu copilul” de fapt era vaccinul.
    copilul lui jenny mc carthy ,actuala sotie a lui jim carey ,are un copil care in urma vaccinului la 4 luni a inceput sa dezvolte sindromul down.a dat statul american in judecata si a cerut despagubiri in val de 1 mil de dolari.
    totul a fost demonstrat cu poze si filmari dinainte si dupa vaccin ,copilul era foarte bine ,vesel ,apoi s-a transformat intr-o leguma ,ea spunea ca din cauza mercurului care este in vaccin.
    acum dupa un regim strict copilul este bine si incepe sa isi revina .

    P.S. de ce nu se spune ca au murit oameni din cauza vaccinului ?
    in suedia 4, in canada 54,precis vor fi si aici cazuri dar sunt sigura ca nu se v-a spune nimic.
    un medic american ,sotie asistenta cu 3 copii nevaccinati de nici un fel spunea ,ca daca iti vor spune ca totusi pot fi si cazuri de deces in urma vaccinari ,1-2 % sa nu o faci acela ai putea fi tu.

  7. e prima data cand intru pe blogul tau, sunt profund impresionat de modul cum analizezi lucrurile. ar trebui ca la “conica” sa expuneti problema. sincer aveti mai multa influenta si credibilitate decat “specialistul’ zilei streinu cercel

  8. Incepem Cronica la sfarsitul lui februarie. O sa fie prea tarziu si nu vrem sa-i patam moarte lui Toni cu subiectul asta.

  9. Mor de ras nu alta! Teoria conspiratiei deconspirata de dl “Streinu”! Bravo domnule… “Streinu”! (chiar interesant nick-name-ul) Sunteti cel mai tare deconspirator! M-ati impresionat teribil cu inteligenta dvs sclipitoare, situatia intr-adevar cerea interventia dvs asa ca va multumesc ca ati facut-o la timp! Carrier PRECIS e platit! Sunt mai mult decat convinsa acum dupa ce v-ati expus argumentele atat de logice si atat de elocvente! Sunt convinsa ca acel Carrier – ca “elita” ce se presupune ca este – nu avea altceva mai bun de facut la ora aceea decat sa stea sa “se abereze” (recunosc, nu foarte intelept din partea dansului) cu o bebelusha ce se pricepe teribil la dans si probabil ar trebui sa ramana in domeniul respectiv.

  10. hmm… foarte fain skinu blogului;).
    dragi cititori, draga Oana, ma bucur nespus ca aduci in discutie astfel de teme, destul de secrete intr-o “democratie” dominata de asa zisa “cenzura”. Pana si Cubanezii (care nu mor nicidecum de foame sau de ciuda cum se zice la televizor) au o libertate mai mare de a discuta aceste teme. La ei pe televiziunea publica si nu numai apar zi de zi documentare, reportaje si interviuri pe aceasta tema. Ii apreciez, le sunt alaturi, dar.. ii invidiez. Imi lipseste acel orgoliu al lor in care un popor intreg uraste alte 2 popoare mizere si corupte si are la activ castigate toate bataliile atat militare cat si diplomatice. Cunoscatorii stiu ca e vorba de poporu jidan(imi pare rau da nu le pot zice mai frumos) si poporul yankeu(adica american). Pentru aceeia dintre voi care vor sa intre serios in aceste teme le recomand cu caldura cateva documentare:
    Fahrenheit 9/11 – despre atacurile din 11 septembrie
    JFK – adevarul despre moartea lui Kenedy
    Silko – o comparatie intre sistemul medical american si cel cubanez
    Endgame – ce este Bilderberg si cine sunt “elitele” dominante pe planeta vedeti aici cu tot cu subtitrare http://video.google.ro/videoplay?docid=-1173253419609073840&ei=htFJS6TwNpPk2gKGweSzBQ&q=endgame+subtitrare+romana&hl=ro#
    Zeitgeist – desi foarte controversat, capitolele 2 si 3 merita vazute vedeti aici: The movie:http://video.google.ro/videoplay?docid=9072119975796993477&ei=l9NJS9KKO6Xk2gK228XMAg&q=zeitgeist+the+movie+subtitrare+romana&hl=ro#
    si mai e o versiune mai noua Addendum: http://video.google.ro/videoplay?docid=2717678283852040582&ei=ONJJS6W3H6es2ALOvOycAQ&q=zeitgeist+subtitrare+romana&hl=ro#
    Obama deception – il gasiti pe youtube subtitrat si in HD-12 parti

    Ca incheiere vreau sa va spun ca pe langa ca am doar 16 ani am aflat de aceste lucruri de cand aveam 12 ani. Raman la un motto de-al meu: “Nu lasati scoala sa va strice educatia” Profesorii sunt inca de partea lor. A nu se intelege gresit mesajul. Fara scoala nu devii om, dar trebuie sa fii atent ce anume inveti.

  11. oana, condoleante !

    sincer, te apreciez pentru atitudinea ta !

    mi s-a parut si mie ca moartea lui toni e folosita intr-un mod abject…
    uite ,ce am scris pe blogul lui huidu la pozitia 254 (pe 7 ian)

    http://www.serbanhuidu.ro/2010/viata-e-frumoasa-tovarasi/comment-page-6/#comments

    si vezi si ce a raspuns el … precizez ca urban iulian (de pe al carui site am cules f. multe informatii despre vaccinuri, medicamente nocive etc) e un senator care este si presedintele asociatiei de asistenta pentru consumatori.

  12. “Toate informatiile sunt luate de pe site-ul

    http://apologeticum.wordpress.com/2010/01/09/are-sens-vaccinarea-despre-efectele-secundare-ale-compusilor-din-vaccinuri/

    Draga Oana,
    imi primul rand sunt un fan al cronicii si marturisesc ca nu-mi pot exprima regretul pentru Toni.

    Am studiat sursa informatiilor d/stra de pe situl pe care l-ati indicat; am gasit acolo nenumarate teme abordate pe langa problema vaccinarii: precum “Dictatura Biometrica”, “Studiu Teologic si Stiintific al microcipului” , despre EUCCR (adica UNIUNEA EUROPEANA A REPUBLICILOR SOVIETICE SI SOCIALISTE) si multe multe altele care vorbesc de la sine despre credibilitatea acestei surse de informare.

    Ce vreau sa remark, decat un lucru foarte simplu: accept ca va credeti indreptatita sa credeti ca cineva ar avea intereseul sa se foloseasca de moartea lui Toni pentru a crea isteria vaccinare sau pentru a-si vinde vaccinul;
    totusi, cu parere de rau constat ca si d/stra va folositi de moartea lui Toni pentru a face propaganda unui site religios sectant (si in plus, ai carui autori nu au nimic de a face cu rigoarea informatiei transmise, dar care iau decizii pe baza Bibliei care i-a invatat ca bolile sunt lasate de la D/zeu ca pedeapsa, si de aici si principiul ca nimeni nu are nevoie de vaccinare).

    Va urez multa santate si o judecata (mai) limpede!

  13. Nu sunt o persoana religioasa si nici nu sustin pe nimeni. Aceste informatii le-am primit pe blog, ca multe de altfel.
    Sunt de acord cu pasilele si vaccinuri care nu au efecte secundare si care au fost testate suficient pentru a fi 100% eficiente.
    Vreau sa se faca lumina in acest caz.

  14. Eu imi administrez zilnic vaccinuri. Printre cele preferate: kiwi, portocale, lamai, ceaiuri facute la rece din catina sau macese, usturoiul etc. Sunt doldora de vitamina C, antioxidanti si principii active numa’ bune de dat in cap virusilor. Asta toamna am cules vreo cateva kile de macese care vor ajunge pentru tot anul. De asemenea, nu stiu ce m-a apucat acum vreo sapte luni in urma, mi-am propus ca de doua ori pe saptamana sa fac cate cinci sprinturi in aer liber la viteza maxima pe distante de 100 m, bineinteles, dupa o usoara alergare de incalzire. De atunci, indiferent ca e parjol de cald, ceata sau ger de crapa pietrele, imi pun instalatia in miscare. Ce am sesizat imediat a fost imbunatatirea remarcabila a capacitatii pulmonare si a cailor respiratorii, ca pe vremea cand faceam inot. Cred ca o sa ma tina mult timp acest obicei de acum incolo, deja a devenit drog. Mi-as dori ca Streinu Cercel sa faca in egala masura reclama furibunda plafarului si miscarii fizice asa cum o face vaccinurilor.

  15. Sindromul ADHD a existat dintotdeauna (nu a apărut după 1975), doar că nu era considerat boală. Copiii respectivi erau trataţi cu două perechi de palme, pe motiv de reavoinţă, nesimţire şi proastă creştere. Rezultatele erau practic aceleaşi cu ale terapiei moderne, adică 30% deveneau maturi normali.
    Site-ul apologeticum “trăieşte” din teoria conspiraţiei – zvonuri şi poveşti din categoria celor despre vrăjitoare din evul mediu. Dar se pare că mulţi oameni preferă poveştile – sunt mai uşor de digerat decât argumentele ştiinţifice.

  16. Draga Oana,

    ati reprodus informatii luate de pe un site fara sa-i chestionati credibilitatea! Informatiile reproduse de d/stra astazi sunt incorecte si sustinute cu argumente nerezonabile. Daca d/stra aveti cunostinte limitate despre virusologie (si stiti asta mai bine decat mine!), e bine sa va chestionati si sa aflati ce anume v-a convins ca ar fi corecte informatiile reproduse pe blog de d/stra astazi legat de virusologie/epidimologie/vaccinari.

    Scopul acelui site/blog este de a-si vedea informatia reprodusa si “replicata”. Exact ce ati facut D/stra. Intocmai ceea ce face si un virus in lumea reala: replicatie oarba, pana la infectie!

    In rest, va asigur ca intocmai ca si d/stra doresc sa se faca lumina in acest caz!

    PS1: situl indicat insusi se foloseste de Toni pentru a-si sustine “cauza” … si va citeaza blogul!

  17. “PS1: situl indicat insusi se foloseste de Toni pentru a-si sustine “cauza” … si va citeaza blogul!”

    ..adica, sa nu fiu gresit inteles si nici nevoie ca sa revin, exact cum d/stra ii acuzati pe unii ca se folosesc de Toni pentru a-si promova campania de vaccinare, tot asa procedeaza si sursa d/stra cea “credibila” pentru a-si sustine cauza! 🙁

  18. Daca aveti informatii ce pot fi folosite ca si contra-argument le astept cu placere!
    Din ultimele informatii primite, Toni nu a murit de porcina si nici nu a fost depistat la primele analize cu acest virus. Se doreste o propaganda mediatica, careia sa-i cada prada cat mai multa lume.

  19. Nu cred ca poate fi cineva impotriva unui lucru care cum se precizeaza ne vrea atat de mult binele. Sunt prea multe surse care sustin ca vaccinul mai trebuie studiat si ca acest Domn Strainu Crecel se foloseste de campanie in isteria asta generala.
    Nu s-a ajuns totusi prea departe, te intreb?
    Eu as vrea ca cineva sa-mi raspunda la o singura intrebare: Cum se face ca noi toti suntem perfect sanatosi, mai ales cand vorbim de o pandemie?

  20. “Daca aveti informatii ce pot fi folosite ca si contra-argument le astept cu placere!”

    Doriti contraargumente?

    Bun:
    *40 de vaccinuri documenteaza sursa d/stra credibila in 2006;
    Aveti copii? Daca nu, intrebativa colegii care au copii ca sa intelegeti ca nu s-au vaccinat de 40 de ori;
    * vaccinul din RO are adjuvanti? Io zic ca nu, dar de ce nu verificati?
    *Efectul mercurului: in SUA si UE nu se mai foloseste mercur, chit ca nu a fost dovedit niciodata efectul lui din vaccinuri; a fost scos doar ca masura preventiva

    SURSE:

    http://www.cdc.gov/mmwr/preview/mmwrhtml/rr58e0821a1.htm#fig%20i

    WHO, pe care tocmai l-ati discreditat cu argumentele “stiintifice”;

    e ridicol, si nu o sa stau sa discut cu bebelusa Oana argumente si contraargumente intr-o problema legat de un site un sunt prezent muuuuulte alte informatii credibile precum biocipuri studiate “stiintific”, numerologia lui 666, teoria conspiratiilor si masonerie! Ma scuzati daca nu accept sa traiesc in Kafka precum autorii “binevoitori” la care azi ati facut referinta!

    Daca doriti sa-l combateti pe Domnul Sterinu Cercel, trebuie sa intelegeti ca trebuie sa procedati cui metode valide; Nu va place ca Cercel se foloseste de campanie in anumite scopuri, insa ati inteles sa raspundeti cu un blog care la randul lui se foloseste de Toni, de blogul Oanei si de psihoze in scopuri proprii!

    That’s faulty logic! I am sorry!

  21. Pandemie nu înseamnă că se îmbolnăvesc toţi oamenii, ci boala se răspândeşte în toată lumea. Nici de ciuma neagră nu s-au îmbolnăvit toţi. Sistemul imunitar nu este la fel de (in)eficient la toţi oamenii, aşa că unii se îmbolnăvesc mai grav iar alţii nu se îmbolnăvesc deloc, chiar dacă se “întâlnesc” cu virusul; dar îl pot transmite altora.
    Vaccinul împotriva unei forme de gripă nu poate fi studiat temeinic fiindcă suferă mutaţii relativ dese; la toamnă vom avea sigur de-a face cu altă variantă a lui şi va trebui făcut alt vaccin.

  22. Nu, nu s-au imbonlavit toti, dar s-au imbonlavit cativa. Nimeni din anturajul lui,( familie, echipa, prieteni, copii carora le-a dat cadouri) nu are acest virus?
    Tu nu te-ai intreba, de ce?

  23. “Cum se face ca noi toti suntem perfect sanatosi, mai ales cand vorbim de o pandemie?”

    Asta este la d/stra dovada suprema ca Toni nu avea gripa porcina??!!!
    Pe baza acestei intrebari, va permiteti luxul sa va asumati riskul ca aveti dreptate si nu se moare din gripa porcina?

    In sursa indicata lapostarea anterioara se arata rata de imbolnavire a persoanelor din categoria de varsta 30-49 de ani! Din acel grafic veti vedea ca persoanele din aceasta categorie
    au rata cea mai mare de imbolnavire (mult mai mare chiar decat a batranilor trecuti de 60 de ani de exemplu!)
    Ceea ce trebuie sa vedeti in acea rata de imbolnavire este faptul CA NU ESTE 100%, si deci contactul cu o persoana virusata nu garanteaza infectia, desi este mare in comparatie cu cazurile cunoscute de gripa sezoniera! Aceasta ar trebui sa va explice nedumerirea!

    In plus, in mod natural oamenii se feresc de persoanele gripate, sau persoanele gripate se feresc sa stranute fara batista; Nu cred ca Toni v-a tusit in fatza! Nu cred ca stiind ca este gripat, nu v-ati ferit instinctiv, chit ca ati fost intodeauna convinsa ca nu are gripa mexicana; iar regulile elementare de igiena: spalat pe maini si pe fatza fac minuni chiar daca atzi dat mana cu persoana respectiva!!!

    Din graficul prezentat in postarea anterioara se face un studiu comparativ cu gripa obisnuita; desi ratele de imbolnavire nu sunt atat de alarmante asa cum s-a speculat in presa, este clar din acel grafic ca noul virus are o cu totul alta dinamica fata de imbolnavirile sezoniere; ESTE DECI UN VIRUS NOU, DECI O NECUNOSCUTA, IAR O ORGANIZATIE AVIZATA -Cum este WHO – ESTE OBLIGATA SA-L MONITORIZEZE SI SA AVERTIZEZE EXISTENTA ACESTUI VIRUS CAT SI RISKUL UNEI EPIDEMII!

    Ceea ce WHO avertizeaza suplimentar, consta ca spre deosebire de gripa sezoniera, la imbolnavirea cu noul virus, organismul are de luptat mult mai mult; acesta este motivul pentru care s-a recomandat repaus strict (!!!!) persoanelor imbolnavite cu AH1N1: organismul are nevoie de hrana, de odihna… principii care trebuiau respectate religios; Toni era totusi un munte de om!

    Asa face un om prevazator: isi ia precautzii, si nu-si asuma riskul certitudinilor cum ca este “conspiratie”, “nu-i nici un virus” etc!

  24. @Adrian:
    Ai dreptate: mi-a scapat aceasta precizare:

    “- in anul 1975 inca nu a aparut sindromul ADHD!”

    D/ra Oana, ma credeti pe cuvant ca nici acu 2000 de ani nu “exista” nici o forma de cancer, nici un virus, nici macar o bacterie???????!!!

  25. 1.Dovada am primit-o de la doctor ca nu am virusul AH1N1.
    2. Nu se moare de gripa porcina, se moare de alte afectiuni(din cate m-am informat), iar gripa porcina poate fi tratata cu Tamiflu.
    3.Nu am intrat numai eu in contact, repet este vorba de familie, prieteni, echipa, multi copii si nu am fost depistati cu virusul A. Se pare ca nu ai citit postul anterior. Am mancat de la el, am stat cu el in masina 8 ore, etc.
    Nu spun ca nu este virus, ma intelegi gresit. Nu sunt impotriva industriei farmaceutice, pentru ca si eu i-au pastile cu caru cateodata.
    Spun ca se exagereaza si ca lumea nu trebuie sa mearga la vaccin pentru ca “a trebuit sa moara o vedeta sa mergem la vaccin”, cum spune Dr. Strainu, ci pentru ca au fost indrumati de doctorul de familie, dupa ce au fost bine informati, catre acest vaccin.
    Intelegi?

  26. Draga Oana,

    “2. Nu se moare de gripa porcina, se moare de alte afectiuni(din cate m-am informat), iar gripa porcina poate fi tratata cu Tamiflu.”

    Va asigur ca nici de cancer nu se moare: persoanele bolnave de cancer sucomba din pricina unui blocaj renal, stop cardiorespirator etc… In rest nu mai comentez ca e lipsit de sens!

  27. “Nu spun ca nu este virus, ma intelegi gresit. Nu sunt impotriva industriei farmaceutice, pentru ca si eu i-au pastile cu caru cateodata.”

    NU! Nu v-am inteles gresit!! In postarea dumitale de pe Blog, reise clar ca WHO este discreditata si ca sperie lumea degeaba; in plus, aceasi postare ca s-au “inventat” boli (precum ADHD) si alte alea. Reproduceti riskurile vaccinurilor cu adjuvanti si cu mercur… deci aveti o atitudine explicita legata de virusul AH1N1 si factza de vaccinare. Referinta d/stra la Streinu Cercel NU EXISTA explicit in postarea d/stra de pe blog astazi; asta ati adugat-o acum la comentarii! Asa ca va rog frumos: nu ma acuzati ca v-am inteles gresit; Uite ca si cei de la Apologetica v-a inteles l-a fel de “gresit”, din momnet ce face referinta la blogul dumitale, printre multe alte argumente “supreme” de ale lor!

    Astea fiind spuse, imi este clar un lucru acuma: ca din moment ce va inchipuiti ca v-am inteles gresit, se pare ca dumneavoastra nu prea intelegeti ce scrieti, sau ca ceea ce scrieti va cam depaseste, SAU NU CUNOASTETI IMPLICATIILE A CEEA CE SCRIETI! Poate ca e mai bine sa va ocupati cu ceea ce stiti d/stra mai bine sa faceti, cu dansul adica!

  28. Cred ca nu cititi unde trebuie si in lupta dvs. pentru a critica un alt site, uitati despre ce discutam aici. Sa inteleg ca aveti studii de specialitate ca si cateva cadre medicale care au intrat pe blog si nu recomanda vaccinul. Eu am spus de la inceput ca analizez din punctul de vedere al unei persoane care doreste informare.
    Citeste te rog declaratia fratelei lui Toni, Paul Tecuceanu si da-mi un respuns.
    P.S. Sa inteleg ca esti de parere ca dansatorii si balerinele, nu ar trebui sa aibe dreptul la opinie. S-ar putea sa te inseli, poate ca nu numai tu ai dreptate, ca esti om si mai gresesti. Ori esti misogin, ori frustrat, sau pur si simplu nu accepti parerea altora, cu siguranta fanatic si orgolios.

  29. “Citeste te rog declaratia fratelei lui Toni, Paul Tecuceanu si da-mi un respuns.”

    scuza-ma, io nu sunt avocat si nici psiholog de familie: am dat informatia necesara: m-am referit la un site la care ai facut referire pentru ca are un continut neadecvat; n-a fost convingator; apoi ai venit cu Streinu Cercel, desi ceea ce discutam nu avea legatura cu aceasta persoana, apoi vii ca sa vad ce a zis fratele lui Toni!

    What’s the point????? Asa nu mai terminam niciodata; IO m-am referit la informatia care o stiu cel mai bine: situl in cauza da informatii FALSE SI ESTE FOLOSIT PENTRU PROPAGANDA RELIGIOASA! In cazul asta se foloseste de Toni!
    Nu are nici in clin nici in maneca cu necazul lui Toni! E o crima daca fac alergie la ipocrizie???

    “Cred ca nu cititi unde trebuie si in lupta dvs. pentru a critica un alt site, uitati despre ce discutam aici.”

    Cum adica nu citesc unde trebuie: nu este asta blogul tau???? Postarea ta “Vaccinul ep 2”, nu este postarea ta??? Nu consta aceasta postare in intregime la o referinta de la Apologeticum? Nu discrediteaza aceasta postare WHO si campania de vaccinare????
    La asta ma refer!!! Pentru ca asta ai postat!!!

    E o crima daca te-am intrebat: ce motiv ai sa iei credibile informatiile acestui site? Ai spus ca vrei sa se faca lumina? Iar io ti-am atras atentia ca nu prin astfel de metode: cu informatii false si ipocrizie nu se face lumina;

    “Sa inteleg ca aveti studii de specialitate ca si cateva cadre medicale care au intrat pe blog si nu recomanda vaccinul”

    E o crima sa am studii de specialitate! Cat despre cadre medicale: soryy NU AU INTRAT CADRE MEDICALE LA TINE PE BLOG, SAU CEL PUTIN NU S-AU RECOMANDAT! CAT DESPRE CALITATEA POSTARILOR, SORRY… AS ZICE CA MAI DEGRABA SUNT CEI DE LA APOLOGETICA! 🙁

    Asa ca hai sa o taiem scurta: SCRIE CUM ITI DICTEAZA CONSTIINTA… io asa am procedat… in definitiv e democratie, ai dreptul la opinie, chit ca nu este documentata! Nu-i asa?

  30. “Ori esti misogin, ori frustrat, sau pur si simplu nu accepti parerea altora, cu siguranta fanatic si orgolios.”

    Io cred ca m-am adresat pe un tot civilizat; daca asi fi fost misogin cu siguranta ma legam de faptul ca esti blonda; ca ma numesti “fanatic” pentru ca asa ai tu chef cand discreditezi WHO cu surse “credibile” cum te astepti sa reactionez?

    Cand ti-am spus sa te ocupi de dans pentru ca asta stii tu cel mai bine sa faci e motiv sa-ti sara mustarul? Cam marunt motivul asta!

    Ai dreptul la opinie, dar opinia trebuie sa fie rezonabila si documentata! Altfel nu se numeste opinie! Ce ai expus tu pe blog astazi NU este opinie!

  31. Vad ca ieri mi-am pierdut vremea. Dupa cum zice vorba:

    “If you could reason would religious people, there would be no religious people.”

    Asa cred ca e si cu voi, oricate dovezi si oricate argumente as aduce e clar ca voi ve-ti crede in continuare ca este o conspiratie.

    De ce? Pentru ca sunteti ne-informati, manipulati si nu in ultimul rand prosti!

    Si d-soara Oana ar face bine sa revina intradevar la dans si la a arata bine, altceva se pare ca nu stie.

  32. Scienceman, gestul tau e laudabil dar iti pierzi vorba degeaba.

    Nu ai cu cine. Prostie e in floare pe acest site.

    O sa-i filtreze selectia naturala pana la urma… prostia se plateste.

  33. “Sa inteleg ca esti de parere ca dansatorii si balerinele, nu ar trebui sa aibe dreptul la opinie. S-ar putea sa te inseli, poate ca nu numai tu ai dreptate, ca esti om si mai gresesti. ”

    Domnisoara, e clar ca balerinele si dansatorii care fac diete cu pufuleti sunt total pe dinafara cu medicina. In plus persoana frustrata si orgolioasa care nu accepta parerea altora esti TU. Vin diverse persoane pe site cu specializare si cu dovezi CLARE iar tu le ignori si iti continui cruciada impotriva unei unelte moderne si de nepretuit in medicina. Habar nu ai ce e ala vaccin si cu ce se mananca dar nici nu te documentezi!

    Faptul ca tu nu crezi ca exsita gripa porcina pentru ca “eu nu m-am imbolnavit si am mancat din mancarea lui Toni” denota o prostie crasa si un nivel de cunostinte ale unui om din epoca de piatra.

  34. “Citeste te rog declaratia fratelei lui Toni, Paul Tecuceanu si da-mi un respuns.”

    Bun! Vroiai un raspuns: de ce nu ai venit cu declaratia asta intai!
    Hai sa-ti fac acum o “schema” ca sa vezi ce a ramas din “dorinta ta de a face lumina”!

    Ca sa faci lumina, trebuie sa fii credibil;

    cand cineva intra pe blogul tau si gaseste
    referinte reproduse copy/paste de pe situri de propaganda religioasa, credibilitatea ta devine intratat de “solida”, incat acea persoana NU mai are motive sa creada ca acea relatare, a fratelui lui Toni este autentica!

    Intelegi? Asta ai facut! Si degeaba dai vina pe cititori ca au inteles gresit! Wake up!

    PS: Eu accept ca ai motive serioase sa crezi ca Streinu Cercel este incompetent, pune diagnostic gresit, pacientii se infecteaza in spitalul lui etc., dar pentru asta trebuie sa vii cu informatii credibile! “Vaccinul ep2”, postat de tine azi, nu face nici o refereire la Cercel. In plus io nu-l cunosc pe acest individ, de ce sa-l discreditez si sa-ti dau tie dreptate, cand nu mi-ai dat nici un motiv?

  35. @ Adrian Streinu Cercel {“medic”angajat de Illuminati}

    Tu prostule care esti prost,

    “Asta le mai lipsea acum! Sa dea gres si cu virusul asta, dupa ce au esuat lamentabil in celelalte tentative ale lor! ”

    Boule, ce interes are guvernul sa-si omoare cetatenii? Daca chiar ar fi asa, si guvernul vrea sa isi ucida populatia nu te poti tu gandi la vreo metoda mai simpla? Ia zi?

    “Desigur ca si-au construit in ultimii 30 de ani orase subterane ”

    Ai fost la vreun psiholog, nu pari tu umpic nebun?

  36. “Spun ca se exagereaza si ca lumea nu trebuie sa mearga la vaccin pentru ca “a trebuit sa moara o vedeta sa mergem la vaccin”, cum spune Dr. Strainu, ci pentru ca au fost indrumati de doctorul de familie, dupa ce au fost bine informati, catre acest vaccin.
    Intelegi?”

    Nu domnisoara Oana, cu asa post-uri pe blog-uri personal, NU ASTA FACI. Ce faci tu este o campanie anti-vaccinare.

    Intoarcete la dans si la diete cu pufuleti ca nu stii ce vorbesti.

  37. Cred ca incultura se datoreaza lipsei de informatii. Verifica filmuletele de pe youtube, articole si bloguri, privind oameni ce au ramas paralizati, autisti din cauza vaccinelor netestate. Stii cumva unde si cand a fost testat acest vaccin de la Cantacuzino? Nu mai jigni gratuit. Daca nu iti place blogul pleaca, e simplu!

  38. “cand cineva intra pe blogul tau si gaseste
    referinte reproduse copy/paste de pe situri de propaganda religioasa, credibilitatea ta devine intratat de “solida””

    Absolut spot on!

    Oana spune sa luam deciziile informate, insa nu posteaza decat clip-uri anti-vaccinare, nu si link-uri catre surse de informare autentice cu privire la vaccin. Ipocrizia Oanei e evidenta.

  39. Oana, doar vrei sa pari ca te intereseaza si parerile specialistilor sau celor pro-vaccinare. Ori de cate ori ti se prezinta argumente le ignori. Esti clar impotriva vaccinarii si nimic nu poate schimba asta.

  40. “Verifica filmuletele de pe youtube, articole si bloguri, ”

    Primul lucru, nu numai in medicina, in orice in viata: sursa de informatie trebuie sa fie autentica. Ia uita-te tu pe youtube la clip-uri despre cum cei epileptici sunt defapt posedati de diavol. Le crezi si pe acelea sau crezi ce iti spun medicii?

    “Stii cumva unde si cand a fost testat acest vaccin de la Cantacuzino?”

    Metoda prin care se fabrica vaccin-ul e aceeasi de ani de zile. Stii cumva cum si unde s-a testat apa imbuteliata care o bei? Reactia ta e paranoica.

    “Nu mai jigni gratuit. Daca nu iti place blogul pleaca, e simplu!”

    Am sa plec, nu am interlocutor aici, nu exista defapt dialog. Sunteti fixati in ideea ca vaccinul este o conspiratie, oricate argumente aduc e inutl.

    Jignesc pentru ca sunt sigur ca unii oameni vor citi blogul tau si nu se vor vaccina. Sunt ingrozit de gandul ca un post pe un blog poate sa duca la decesul inutil al unei persoane. E scandalos! Sfaturile medicale se primesc de la medici nu de la Oana Bebelusha!

  41. Tu, “domnule carrier”, tu ce specializare ai de fapt? In afara de faptul ca stai pe site-uri sa “muncesti” din greu pentru “stapanii” tai care te-au angajat ca “servitorul” numarul unu al lor?
    Repet, ce specializare ai tu de fapt?
    Lasand la o parte faptul, ca mai esti si analfabet pe deasupra…

  42. Draga Carrier, sper ca oamenii care intra pe blogul meu sa aiba buna credinta ca nu-i indemn la nimic. Fiecare face ce va considera ca e bine pentru el,ea. Asa ca nu ma acuza de paranoia, si nu considera ca eu dau sfaturi medicale. Sunt o persoana publica care a fost in mijlocul unor evenimete si mi-am expus parerea.

  43. “Da-mi linkuri cu privire la campania pro vaccin si le public.”

    Asta e culmea caraghioslacului: ti-am dat linkuri, studii, argumente
    iar ca raspuns mi-ai spus ca sunt “frustrat, misogin, orgolios etc”.

    Astea sunt la tine metode de discutzie: tot ce conteaza este propagandismul tau sectarian, si mai putzin ca la mijoc e prins un fost coleg de al tau! Tie chiar nu-ti crapa obrazul de rushine???

  44. “Se doreste o propaganda mediatica, careia sa-i cada prada cat mai multa lume.”

    Si cine urmareste aceasta “propaganda” mediatica? Ce credeti ca ar avea de castigat? Riskul izbucnirii unei epidemii l-ai pus in balanta?
    Esti sigura ca este fictiv si WHO dezinformeaza? Suntem condusi de un guvern mondial masonic si malefic, croit sa decimeze lumea cu un vaccin intentionat “gresit”? Sau sa umple buzunarele doldora companiilor farma? Vor sa ne implanteze cipurile alea biometrice cu 666 prin serul vaccinului?
    O persoana care crede astfel de bazaconii e considerata rezonabila sau paranoica?

  45. “Din ultimele informatii primite, Toni nu a murit de porcina si nici nu a fost depistat la primele analize cu acest virus”

    … si de ce nu ai postat aceste “ultime informatii primite”, dar vi in schimb cu informatii gen “or sa vina martzienii sa ne ia pe toti”!

    Nu era mai cinstit sa procedezi asa, de dragul adevarului….ca vroiai “sa se faca lumina!”

    Cam multe intrebari pe blogul tau astazi…si ma minunez daca colegii de la Cronica te aplauda pentru ce ai facut azi pe seama lui Toni!

  46. Nu dragule nu vine nimeni, nici martieni, nici apocalipsa! Nu detin informatiile pe care le au medicii, pot cel mult posta declaratia fratelui lui care a fost prezent.
    Sunt intrebari pe care le pune toata lumea, la care nici eu si nici tu poate nu avem raspunsuri. Un singur lucru mi-am dorit. Nu era cazul ca lumea sa fuga speriata catre centrele de vaccinare, la aparitia unei stiri senzationale. Imi doresc sa ramanem cu amintirea lui Toni ca si actor, nu ca si Efectul Tecuceanu.
    Nu iti cer sa ma intelegi, pentru ca nu esti in locul meu, dar sti ca am dreptate.
    Si cu asta as cam dor subiectul acesta incheiat.

  47. @Oana,

    Ca lucrurile sa fie fair trebuia sa postezi atat link-uri anti-vaccinare cat si pro-vaccinare. Ca la jurnalism, ambele puncte de vedere trebuiau prezentate.

    Ma bucur insa ca totusi ai decis sa inchei “campania” si sa nu mai postezi link-uri catre clip-uri facute de pseudo-oameni de stiinta.

    Sper ca nu ai luat jignirile personal, uneori spiritele se mai incing, sunt sigur ca esti o persoana decenta in viata de zi cu zi.

    ____________________________________________________

    @Scienceman, ai vreun cont pe youtube?

    ma gasesti la carrier.exchange@gmail.com

    Imi place sa pastrez contactul cu putinii oameni rationali de pe plaiurile noastre mioritice.

  48. oana, ma bucur din tot sufletul sa vad ca tu de fapt esti de partea advevarului ,…pana sa citesc comentariile tale am crezut ca voi cei de la cronica veti incuraja oamenii sa se vacineze fie in mod direct fie indirect, dar uite ca nu a fost asa.
    ceea ce ar trebui totusi sa faceti e sa aflati adevarul despre moartea lui T.T. si daca aveti curajul sa-l si spuneti. eu citesc de multa vreme documente despre gripa AH1N1 noua si practic mi se confirma faptul ca trebuia sa fie SACRIFICAT un om si nu unul oarecare asa incat SISTEMUL sa si duca la realizare ceea ce si a propus. fiind profesor de istorie pot sa confirm cele sustinute de tine mai sus.

  49. Organizatia Mondiala a Sanatatii este o organizatie criminala ce are ca scop implementarea planului de reducere a populatiei. Si despre necesitatea reducerii populatiei se discuta de pe la inceputul anilor ’70 de catre Clubul de la Roma.

    Jacqueline Kasun a scris o carte despre “Razboiul impotriva populatiei. Economia si ideologia controlului mondial al populatiei”, scrisa pe baza de documente.

    Ca se doreste reducerea populatiei cu pana la 70% nu mai este nici un secret, daca ai urechi de auzit si ochi de citit.

    Siteul Apologeticum nu este un site sectar (sectar in raport cu ce?). Este un site de informare. Fiecare poate sa urmareasca sursele primare ale informatiilor.

    Despre vaccinuri iti mai dau doua linkuri:
    http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2010/01/11/framantarile-lui-paul-tecuceanu-despre-cauzele-mai-mult-decat-dubioase-ale-mortii-fratelui-sau-toni-nu-cumva-este-doar-o-manipulare-fara-scrupule-plus-alte-opinii-care-pun-la-indoiala-probitat/

    Epidemiologul si deputatul Wolfgang Wodarg denunta CARDASIA DINTRE OMS SI “BIG PHARMA”. Campania de vaccinare, demarata pe baza unei FARSE ISTORICE!

    http://www.razbointrucuvant.ro/2010/01/11/epidemiologul-si-deputatul-wolfgang-wodarg-denunta-cardasia-dintre-oms-si-big-pharma-campania-de-vaccinare-demarata-pe-baza-unei-farse-istorice/

  50. Nu comentez altceva, sunt inca in studii, nu mi-am facut vaccinul, dar ai grija ca Calgary e in statul Alberts din Canada, nu in California. E o informatie care ridica un semn de intrebare referitor la veridicitatea articolului.

  51. “Imi doresc sa ramanem cu amintirea lui Toni ca si actor, nu ca si Efectul Tecuceanu.”

    De ce nu iti pui si altfel de intrebari… de ce nu exista un “efect tecuceanu” in tzarile civilizate?
    De ce nu intelegi ca RO se afla dintodeauna sub imperiul psihozei: asta e tzara Caritas, TeleurobingoShow, Moaste si cozi la vaccinare cum era la alimentara pe vremea lui ceasca cand se baga pui de gostat!

    Ai fi inteles ca “efectul tecuceanu” nu este o exceptie in societatea bolnava din ro, si nu e de mirare ca este manipulata usor de grupuri habotnice!

  52. Draga mea Oana, sa stii ca aici ai nimerit-o: stiu din proprie experienta efectele tragice ale administrarii mai multor vaccinuri simultan. 8 vaccinuri in 2 minute: sistem imunitar distrus complet, fara posibilitate de revenire in aceasta viata. Socuri anafilactice repetate, alergie la orice fel de antibiotic, dependenta de cortizon. Si in industria petroliera se practica intensiv vaccinarea contra tuturor bolilor posibile si imposibile. Lucrurile stau chiar mai rau in pornografie 🙁 deoarece se adauga supradozarea cu antibiotice. Se pare ca supramedicamentatia este unul dintre marile blesteme ale societatii moderne si nu cred ca se va renunta prea usor la ea.

  53. China and Russia put the blame on some screwed up experiments of US for the earthquake that happened in Haiti.
    Chinese and Russian Military scientists, these reports say, are concurring with Canadian researcher, and former Asia-Pacific Bureau Chief of Forbes Magazine, Benjamin Fulford, who in a very disturbing video released from his Japanese offices to the American public, details how the United States attacked China by the firing of a 90 Million Volt Shockwave from the Americans High Frequency Active Auroral Research Program (HAARP) facilities in Alaska
    If we can recollect a previous news when US blamed Russia for the earthquake in Georgio. What do you guys think? Is it really possible to create an earthquake by humans?
    I came across this article about Haiti Earthquake in some blog it seems very interesting, but conspiracy theories have always been there.

  54. Greeting for the day!!

    I am new to this site. I found loads of useful information here. Please accept my little contribution towards community. I would like to share some quick weight loss tips. If you need to know how to lose 10 pounds in a calendar week, you are likely not looking for a basic diet and workout plan. You can lose weight with a regular diet and exercise plan, However this demands a lot of time doing intensive cardio practises and adhering a strict diet. Here I will outline the perfect steps that I took to lose 10 pounds in just a workweek.

    1. Stay away from all deep-fried nutrients for the week
    2. Drink In an 8oz glass of Citrus paradisi with breakfast every day. (this accelerates up your metabolism)
    3. Eat fair portions (stop eating when you are full)
    4. If you are consuming 3 huge a meals a day, consume 5-6 smaller meals to keep your metabolism up and keep your body burning fat.
    5. Aviod your habbit of eating after 9 P.M.. Calories do not burn, when you eat so late.
    6. Have a proper sleep everyday. Not having enough rest has been verified to be a ranking factor to the body storing excess fat.
    7. Apply a body/colon clean for the 7 days. This will get rid of excessive fat stored close to the tummy area as well as cleanse your body of harmfull pollutants that cause you store fat and feel tired. Flush away excess pounds around the stomach area that otherwise would be hard to lose.
    8. I reccomend you using Acai Berry Diet Pills. This one is proven to work, and you can get a free trial.
    9. For those man’s/womans who need to burn fat quickly, avoid alcoholic drink.
    10. A low GI diet is an excellent method of loosing fat quickly.

    Thanks!.!

  55. Hello everybody! I don’t know where to begin but hope this place will be useful for me.
    In first steps it’s very nice if someone supports you, so hope to meet friendly and helpful people here. Let me know if I can help you.
    Thanks and good luck everyone! 😉

  56. Ola, what’s up amigos? 🙂
    I will be glad to get any help at the beginning.
    Thanks and good luck everyone! 😉

  57. Foarte corect, totul este o manipulare francmasonica la nivel mondial, remediul este usturoi autohton cat duce trenul, si gata gripa…………………

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *